2016. január 5., kedd

Akrobatik

Korábban, amikor bostoni rapperekől voltszó két szám erejéig már szó eset Akrobatikról.

Forrás: http://bsand3s.com/

Úgy gondoltam, hogy megérdemel egy külön posztot is, hát tessék.
Akrobatikról röviden annyit, hogy 1998-ban kezdte el „műsorát”, és azóta folyamatosan jön ki jobbnál jobb albumokkal. Nyers, tiszta east coast hip-hop, semmi mainstream csicsa, pont olyan, amilyennek lennie kell. Pont olyan, amilyennek megszerettük az east coast hangzást annak idején (legalábbis én). És most ne jöjjön senki ezzel a meg kell újulni dumával, mert mostanában többször látom albumkritikákban visszaköszönni, hogy lefikáznak valakit, aki még mindig a '90-es évek hangzását veszi elő és nem tud/akar megújulni. Pl. Method Man új albumának a kritikájában is ezt olvastam. Őszintén szólva nem értem. Az egy stílus. Aki ezt képviseli, attól legalább is én elvárom, hogy nem újítson be valami autotuneos szarsággal, meg tőle teljesen idegen hangzásvilággal. Azt hagyja meg az újaknak, mert van aki jól csinálja. Attól még, hogy valaki marad a '90-es évek hangzásánál, a g-funknál, a boom bapnél még nem kell fikázni. Ha jól csinálja, akkor csinálja. Persze fordítva is igaz, hogy az old school arcok meg ne fikázzák azért az újakat, mert ők újítanak és máshogy csinálják. Majd a közönség dönt. Mindkettőre van igény szerintem.

Kicsit elkalandoztam. :)

Na de térjünk vissza a főszereplőre. 2003-ig csak singelekkel bombázott, majd kiadta első lemezét Balance címmel.

Ugyan ebben az évben jött ki a The Lost Adats válogatás lemez, melyen rajta volt többek között a '98-as debütáló singelje a Ruff enuff is.

2008-ban készült el a következő lemez Absolute Value címmel.

2014-ben jelentkezett ismét eddigi utolsó albumával a Built to last-val.


Boston jó hely.

Peace y’all

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése