2015. december 16., szerda

Tchernolille

Ma egy félig meddig ajánlóval jelentkezem. Valamikor októberben a youtube Dj Véletlen-je berakott egy instrumentál hip-hop albumot, amire felcsillant a szemem. Megnéztem az előadót, de nem mondott semmit a neve ezért rágugliztam, hogy mi lehet róla tudni. Így találtam rá a kiadójára, a Tchernolille labelre.



Aki tud franciául, az inkább a fenti linken tájékozódjon, aki meg nem, az érje be az alábbiakkal.
2008-ban alapították a kiadót, ami producerekből és beatmakerekből áll. Gyakorlatilag a gyártástól az értékesítésig minden maguknak csinálnak. Ráadásul a zenéiket általában ingyen teszik közkincsé. Indie rapnek hívják a stílust, de megmondom őszintén ezzel így leírva még nem találkoztam.
Eddig Ours Samplus és Art Aknid munkáit hallgattam, de ezek alapján a többi sem okozhat majd csalódást. Nagyon jó háttérzene, jól el lehet lazulni rá és vezetés közben is kellemes.
Ízelítőül néhány:


  • Ours Samplus - New Shit - Az eredeti is nagyon jó, de ez egy nagyon jól eltalált remix. Majdnem olyan, mint a Grga Pitic whiskyje.

Aki érez affinitást magában az nyugodtan toljon egy kis freestylet az Art Aknid alapokra. Persze szigorúan franciául.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése