2016. március 1., kedd

Female All Stars

A mai egy rendhagyó bejegyzés, ami az elkövetkezendőkben többször visszatérő elem lesz. Egyfajta best of különböző szempontok szerint. A mai szempont a női előadók és közülük is az általam legjobbaknak tartottak. Na kezdjük.

Salt 'N' Pepa
Tőlük még kazettám van a '90-es évek eleji piacozós időkből. Nagyon szerettem őket.

Lil' Kim
Aki ismeri 2Pac-ot és Biggie-t, annak Lil' Kim-et sem kell bemutatni.

Queen Latifah
A régiek közül szintén kedvenc, akit a Newark-i részben már bemutattam. Nélküle nem lehet teljes egy ilyen lista.

Mc Lyte
Szintén az úttörők között említhető.

Lauryn Hill
Szintén szerepelt már a Newark-i részben. Talán ha valakit ki kellene emelnem, akkor ő az. Nagyon szerettem amit a Fugeesban csinált és a szóló anyagai is rendben vannak.

Foxy Brown
Neki a szóló munkásságát kevésbé ismerem, de amit a The Firm nevű formációban produkált Nas és AZ társaságában, az tetszik. Mondjuk látványra sem utolsó előadó. :)

Bahamadia
Őt mondjuk nem annyira ismerem, de amit eddig hallottam tőle az alapján megérdemli, hogy itt legyen.

Lady of Rage
Róla sem nagyon hallottam a Death Row-s idők óta. Mindenesetre a nyugati parti kevesek egyikeként a listán a helye. (Szép az arc a klip elején.)

Missy Elliott
Sosem szerettem igazán, talán a klipek képi világa miatt nem tudtam hova tenni vagy nem is tudom miért. Azért volt egy két nekem is tetsző száma.

Sena
Nem hagyhatom ki a magyar kedvencemet sem. Volt szerencsém már a Gimmeshot-os időkben hallanom bulikban és azóta is szeretem.

Jean Grae
Masta Ace albumain tűnt fel (számomra), aztán megszereztem a szóló albumát is és nem csalódtam.

Heather B
Pár hónapja hallottam először, pedig nem mai gyerek, Ez a rövid idő is elég volt, hogy ide kerüljön. Szerepelt egyébként már a blogban.

Noname Gypsy
Ő egészen új szereplő a szakmában, de megelőlegezem neki a bizalmat. Érdemes lesz rá figyelni.

Azealia Banks
Az újak közül őt dicsérik nagyon. A képességeit nem is vonom kétségbe, de a zene miatt nem tudom ebbe a listába betenni.

Futottak még csak felsorolás szintjén:
Eve, Da Brat, Rah Digga

A végére pedig SZIGORÚAN HANG NÉLKÜL Nicki Minaj egyik tanulságos klipje. Ismétlem hang nélkül, mert a zene az borzalmas, nálam említésre sem méltó előadó, de a klip egész nézhető. :)

Jöhetnek a vélemények, saját listák és ötletek, hogy a továbbiakban milyen válogatásokat készítsek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése